Falešný cheesecake

května 01, 2016

Falešný nebo spíše tvarohový cheesecake je můj oblíbený a můžu říct, že i velice jednoduchý dort. Jelikož zatím nejsem moc velký kuchtík, spíše podprůměrný, tak jsem se rozhodla začít vařit. Tento dortík jsem dělala poprvé a moc mi chutnal. Měl být vyšší, ale na krém jsem použila jen celá balení potravin, takže bude jedině lepší když dáte víc, než píši v receptu. :)

 Celý článek








Suroviny:
250 g BeBe sušenek
125 g másla
500 g tučného tvarohu
250 g moučkového cukru
1 lžička citronové šťávy
3 vejce + 1 žloutek
250 g zakysané smetany

Postup:
  1.  Dáme sušenky do sáčku a válečkem je rozdrtíme. Přidáme změklé máslo a vytvoříme kompaktní hmotu.
  2.  Hmotu upěchujeme do dobře vymazané (nebo s pečícím papírem) dortové formy. Dáme do lednice. Rozehřejeme troubu na 200°C a připravíme krém.
  3.  Tvaroh zpracujeme dohladka, přidáme cukr, opět zpracujeme dohladka a stejně přidáme i ostatní suroviny, jako zakysanou smetanu a citronovou šťávu. Nakonec přidáme vejce a žloutek jedno po druhém.
  4.  Nalijeme krém na sušenkový podklad a necháme 5 minut odstát při pokojové teplotě.
  5.  Deset minut pečeme při teplotě 200°C, poté ztlumíme troubu na 100°C a pečeme ještě dvacet minut. Troubu celou dobu neotvíráme.
  6.  Po 20 minutách vypneme troubu a necháme při pootevřených dvířkách dort dopéct asi dvě hodiny. Vychladlý strčíme ještě na pár hodin do ledničky. Poté můžeme servírovat.


Fantazii se meze nekladou, takže je skvělý nápad přidat nějaké ovoce, jako třeba maliny nebo třeba i vanilkový cukr. Přeji dobrou chuť. :)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. dělám ho podobně, ale naposledy jsem dala nízkotučnej tvaroh a to jsem ani neměla :DD jinak je výbornej! :D

    OdpovědětVymazat